Tusen takk for at du var med å gjøre Emmauskonferansen 2013 til slik en sunn og vidunderlig helg! Vi digger at du kom, og er veldig lydhør for din opplevelse. Derfor setter vi stor pris på om du tar deg tid til å fylle ut en evaluering. Dine meninger er viktige for arrangeringen av fremtidige konferanser. Hvis du har løst å bidra med andre større eller mindre oppgaver, i eller utenfor styret, uavhengig av hvor du bor, er det bare å sende oss en mail på styret@emmaus.org.

Jeg synes at Emmauskonferansen 2013 har vært bra
Hva var høydepunktet med konferansen? ?
Skriv det du likte best med helga på Langesund bad
Det sosiale/fellesskapet har vært bra
Eventuelle kommenaterer til det sosiale/fellesskapet
Seminarene har vært gode
Eventuelle kommenaterer til seminarene ?
Skriv noe om seminarens innhold, form eller seminarholderne
Forkynnelsen har vært bra
Eventuelle kommenaterer til forkynnelsen ?
Skriv noe om forkynnelsen innhold, form eller opplevelsen av Kari Holmås
Mengden program i forhold til fritid?
Langesung bad er et flott konferansested
Eventuelle kommenaterer om Langesund bad (inkl mat og overnatting)
Hva må beholdes eller gjentas ved fremtidige Emmauskonferanser?
Hva kan forbedres til neste gang? Og hvordan?
Forslag til fremtidige tema eller gjester
En faglig konferansehelg på hotell koster typisk fort over 2000 kroner (bare tenk på hva det koster å bo på hotell tre dager). Sponsorpengene vi får inn brukes til å subsidiere deltakeravgiften, men vi ser at vi i fremtiden trolig må heve prisen for å få et bærekraftig budsjett (som ikke går i minus). Derfor spør vi hvor mye du er villig til å betale (om prisen skal opp) for å komme på en Emmauskonferanse? Del gjerne andre tanker om økonomisk bærekraftige modeller eller aktuelle sponsorer (vi har spurt veldig mange flere enn de som har takket ja, altså).
Hvor mye kan konferansen koste? ?
Her kan du skrive et maksbeløp eller komme med en forklaring/innspill på hvordan vi eventuelt kan øke prisen. Har du ingen innspill, kan du skrive "?"
Andre tilbakemedlinger til styret eller Emmauskonferansen? ?
Alle innspill mottas med takk! Her kan du også skrive navnet ditt, om du ikke ønsker å være anonym og har elementer som du gjerne vil diskutere videre. Og/eller send oss en melding/mail.
Okkupasjon
Kjønn
Skriv inn det som står i det skraverte feltet (en måte å redusere spam)