Erik Fritzsønn

Emmaus psykologiforening i Oslo åpner 2020 med kveldsmat hos familien Storvoll onsdag 19. februar, 2019, fra kl. 19:00. Til Grefsen kommer også psykolog & sjelesørger Erik Oscar Fritzsønn. Han vil dele refleksjoner og arbeidsmetoder fra det som kanskje er landets lengste psykologkarriere i det å forene kristen tro og psykologi. 78-åringen sier han ikke er redd for å ta inn kristne elementer i terapien hvis de kan utdype problemstillingen hos klientene.

Alt du trenger å gjøre er å ta med et pålegg og finne veien frem. Vi stiller med resten, inkludert brød, egg og drikke. Er du på Facebook, ber vi deg bekrefte ankomst på vårt arrangement, eller sende en e-post til styret AT emmaus.org slik at vi får en oversikt over for hvor mange som kommer.

Dette er en flott anledning til å bli kjent med andre Emmaus-vandrere og/eller medstudenter interessert i skjæringspunkt mellom kristen tro og psykologi

Adressen er altså Ogmunds vei 14d. Hit kan du komme til fots, med trikk (Doktor Smiths vei (buss for trikk fra Storo for tiden)), T-bane og buss (Storo) og bil (gateparkering). Huset er det innerste på plassen, med Storvoll på ringeklokka.